Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Φθινοπωρινές δημιουργίες.....


Καλησπέρα αγαπημένο μου παρεάκι! Ο χρόνος μου δυστυχώς είναι πολύ περιορισμένος.... δουλειά,  υποχρεώσεις και αρκετό τρέξιμο, δεν μου αφήνουν περιθώριο να είμαι συχνά κοντά σας!! Στις λίγες ελεύθερες ώρες μου όμως... ξεκουράζομαι δημιουργώντας και θα'θελα να σας δείξω μερικές φθινοπωρινές δημιουργίες μου!

Πιατέλα μεγάλη με decoupage και κρακελέ



Πιατέλα μεγάλη με decoupage, παλαίωση και κρακελέ



Μικρό βαζάκι με decoupage και ανάγλυφο καπάκι



Ποτήρι ανάγλυφο σε χρώματα χρυσό-μπορντό



Μπουκάλι ανάγλυφο σε χρώματα χρυσό-μπορντό



Ανάγλυφο μπολ



Σας αφήνω με λίγες δικές μου σκέψεις και ελπίζω να τα πούμε πάλι σύντομα..... φιλιά! :-)

"......Προσπαθείς ν’ αποκρυπτογραφήσεις τα σημάδια που η ζωή σου φανερώνει, για να δρομολογήσεις την πορεία σου, αλλά αυτά που βλέπεις είναι σαν σκόρπια κομμάτια πάζλ που πασχίζεις να βάλεις σε μια τάξη! Αυτή η εικόνα αντικατοπτρίζει ακριβώς το χάος του μυαλού σου…. Βάλε σε μια σειρά τα «μπορώ» και τα «θέλω» σου και ξεκίνα να οργανώνεις τις κινήσεις σου, για να δημιουργήσεις μια ζωή που να σου ταιριάζει και που σ’ευχαριστεί! Είναι ανώφελο να ψάχνεις για εξωτερική βοήθεια, τη στιγμή που κανείς, εκτός από σένα, δεν ξέρει τις πραγματικές ανάγκες και τα όνειρά σου!!"

13 σχόλια:

  1. Χρόνος περιορισμένος,όμως οι δημιουργίες καλά κρατούν!!!Μπράβο σου,πολύ όμορφα όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκέψου και να είχες χρόνο Ελενάκι τι θα έφτιαχνες!
    Ολα πολύ όμορφα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή η πρώτη πιατέλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλενα όμορφες οι σκέψεις σου όπως και οι δημιουργίες σου.
    Καλό απόγευμα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφα πραγματα είναι αυτα Ελενα !!Μπραβο!!φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ....ΤΟ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!Με ταλέντο αλλά και πολύ πολύ γούστο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοδουλεμένες και ομορφες όλες οι δημιουργίες σου!!υπέροχη η τεχνική με το ανάγλυφο....όμορφο το αποτέλεσμα...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι εντυπωσιακά που είναι!!! Φοβερές δημιουργίες! Τρελαίνομαι για το χρυσό στα αντικείμενα!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ-πολύ όμορφα!!!
    Που να είχες και χρόνο!!
    Καλή συνέχεια με όλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλενα μου, καλημέρα!!!!!!
    Ολα είναι φανταστικά!!!!!!!!Αυτό το ανάγλυφο που κάνεις , το πετυχαίνεις πολύ!!!!!!!!!!!
    Μου άρεσε πιο πολύ το μπωλ με το γαλάζιο χρώμα!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελενάκι μου μπράβο σου, είναι όλα πανέμορφα και δε ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω πραγματικά!Φαντάζομαι τι θα έφτιαχνες αν είχες και χρόνο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία τα έργα σου Ελένη. Το ανάγλυφο είναι με ειδική χρωματιστή πάστα; Είναι καταπληκτικό.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή