Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Ένα καλοκαιρινό βραβείο.....


Πριν από λίγο, με μεγάλη μου χαρά, πήρα ένα καλοκαιρινό βραβείο από την φίλη μου Γλυκοπαραμυθένια http://glykoparamithenia.blogspot.gr
Σ’ευχαριστώ πολύ Βάνα μου, που με σκέφτηκες και μου χάρισες αυτό το υπέροχο βραβείο…. Να’σαι πάντα ευτυχισμένη και εύχομαι όλα σου τ’όνειρα να πραγματοποιηθούν σύντομα!!



Σύμφωνα με τους κανόνες πρέπει και γω ν’αποκαλύψω 5 πράγματα που μου αρέσουν στο καλοκαίρι….

1) Το παγωτό… με σιρόπι, ξηρούς καρπούς, μπισκότα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς!!! χα-χα-χα είμαι γλυκατζού, τι να κάνω;
2) Η θάλασσα…. και η υπέροχη αίσθηση που νιώθω όταν κάνω βουτιές, τα ζεστά καλοκαιρινά απογεύματα!
3) Το ηλιοβασίλεμα…. ο ήλιος που χάνεται στην θάλασσα και όλα τα υπέροχα χρώματα που σχηματίζονται στον ουρανό!
4) Τα κοχύλια, οι πέτρες και όλους φανταστικού θησαυρούς που βρίσκω στις παραλίες!
5) Το ουζάκι με τα μεζεδάκια του και καλή παρέα!


Και το βραβείο τα χαρίζω με την σειρά μου στα παρακάτω  μπλογκοσπιτάκια:

1) Στην Λένα http://omorfoblogaki.blogspot.gr/
3) Στην Χαρά http://kantomagapi.blogspot.gr/
4) Στην Αθηνά http://voltastoneiro.blogspot.gr/
5) Στην Αναστασία http://handmadeanastasiasart.blogspot.gr/
7) Στην Κλαίρη http://notebookofclaire.blogspot.gr/
8) Στην Έλλη http://studio34e.blogspot.gr/

Σας εύχομαι κορίτσια ότι καλύτερο και να περάσετε το πιο όμορφο και χαρούμενο καλοκαίρι της ζωής σας!!! Αφιερώνω σε όλη την μπλογκογειτονιά μας ένα υπέροχο καλοκαιρινό τραγούδι.... 


Πολλά δροσερά φιλάκια!!!!! 

32 σχόλια:

  1. Με γεια το βραβείο!!! Μπράβο!! Καλο απόγευμα εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Leviathan! Να'χεις και συ ένα όμορφο απόγευμα!! :-)

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!!!!!!!
    Πολύ ωραίο το τραγούδι!!!
    Φιλιά πολλά Ελενάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ελενάκι μου.... ότι καλύτερο και για σένα εύχομαι!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. ευχαριστώ παρα πού Ελενά μου!!Ηταν μια όμορφη καλοκαιρινή έκπληξη στα μέσα της εβδομάδας!!Συγχαρητήρια και για το δικό σου βραβείο!!μπράβο μας λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου.... πολύ χαίρομαι που σ'άρεσε το βραβείο και εύχομαι να τα χιλιάσεις, γιατί τ'αξίζεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου κι ευχαριστούμε πολύ για το άκρως καλοκαιρινό τραγούδι!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου Άννα και να'χεις ένα πανέμορφο απόγευμα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ελενάκι μου με γεια και συγχαρητήρια για το όμορφο βραβειάκι σου!
    Ευχαριστούμε για το υπέροχο καλοκαιρινό τραγουδάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Ελενάκι μου! Πολύ χαίρομαι που σ'άρεσε το τραγουδάκι...είναι από τ'αγαπημένα μου!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Σου εύχομαι να αποκτήσεις άλλα τόσα! Και το τραγουδάκι υπέροχο και καλοκαιρινό! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βασιλικούλα μου...ότι καλύτερο εύχομαι και για σένα! Να περνάς όμορφα όπου κι αν είσαι, φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕ ΔΡΟΣΙΣΕΣ!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙΣ!!!ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΥΧΟΥΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΚΑΙ Θ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!!!ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΚΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΡΟΣΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νάσια μου για τ'όμορφα λόγια σου...είσαι πολύ γλυκιά! Πολύ θα χαρώ να βρεθούμε για καφεδάκι όλες μαζί και να τα πούμε από κοντά!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!
    ΠΑΓΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Εφούλα σ'ευχαριστώ πολύ.... τ'αγαπώ πολύ αυτό το τραγουδάκι και χαίρομαι που σ'άρεσε!! Να περνάς όμορφα όπου κι αν είσαι.... φιλάκια πολλά! Υ.Γ. Να κανονίσουμε για καφεδάκι μαζί με την Νάσια! :-)

      Διαγραφή
  9. Elenaκι μου
    χαίρομαι για το Καλοκαιριατικο βραβείο,αλλά ακόμα περισσότερο που συμπίπτουμε και στις 5 καλοκαιρινές αλήθειες μας!!!
    Νάσαι καλά και να μας δροσίζεις με τις αναρτήσεις σου!!!Φιλάκια πολλά και ...εις άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Χαρά! Πολύ χαίρομαι που ταιριάζουμε.... :-) Να'σαι πάντα ευτυχισμένη και να περνάς όμορφα ότι κι αν κάνεις!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου γλυκειά μου!!φιλάκια, καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου Φανή.... και συ να περνάς υπέροχα σε ότι κι αν κάνεις!! Φιλάκια! :-)

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα !!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου
    και σε ευχαριστώ πολύ που μου το χαρίζεις !!
    Το καλοκαιράκι είναι μια όμορφη εποχή κυρίως γιατί περιέχει διακοπές !!!!
    Πάντα όμορφα να περνάς !!
    Σου στέλνω Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αθηνά, πολύ χαίρομαι που σου έδωσα το βραβείο, γιατί πραγματικά τ'αξίζεις... όπως και χιλιάδες ακόμα! Και γω λατρεύω το καλοκαιράκι και τις διακοπές!! :-) Και συ να περνάς υπέροχα ότι κι αν κάνεις, όπου κι αν είσαι! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα!Με γεια το βραβείο σου, εύχομαι να έχεις πάντα επιτυχίες!
    Έχεις πρόσκληση σε ένα παιχνίδι αν θες και έχεις χρόνο :)
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2012/06/blog-post_21.html
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Σπυριδούλα, ότι καλύτερο και για σένα εύχομαι! Έρχομαι να παίξω.... Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι που μου χαρίζεις!!!αύριο κιόλας θα προσπαθήσω να κάνω ανάρτηση!!!Μου αρέσουν πολύ οι αλήθειες σου και εύχομαι να πραγματοποιηθεί και η ευχή που μας δίνεις...γιατί το δικό μου έχει ξεκινήσει λίγο άσχημα!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Άσπα... το βραβείο τ'αξίζεις και χαίρομαι πολύ που σου το'δωσα! Σου εύχομαι ότι καλύτερο από δω και πέρα... Σου στέλνω μπόλικη θετική ενέργεια και πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή
  14. Σ΄ευχαριστώ για το βραβείο. Θα προσπαθήσω να το συνεχίσω και να απαντήσω στις εωτήσεις. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω σ'ευχαριστώ Αναστασία μου και σου εύχομαι πάντα επιτυχίες!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια κοπέλα μου και σε ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαίρη μου και σου εύχομαι να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. πω πω ευχαριστω για αυτο το δροσερο βραβειο..Μεγαλη μου τιμη!!
    Πολλα συγχαρητηρια Ελενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το βραβείο Λενάκι μου....εύχομαι να τα χιλιάσεις!!! Πολλά φιλιά! :-)

      Διαγραφή