Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Το άρωμα χώρου παίζει ρόλο!!


Μου αρέσει να αρωματίζω τους προσωπικούς μου χώρους με διάφορα αρώματα ανάλογα με τη διάθεση μου ή την περίσταση.

Ειδικά τώρα το χειμώνα μένουμε περισσότερο μέσα στο σπίτι όποτε τι καλύτερο από ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον για εμάς και τους φίλους μας! Ο όμορφα αρωματισμένος χώρος δημιουργεί ατμόσφαιρα και θετική διάθεση.
Σας έχω τα αγαπημένα μου tips για τη χρήση και την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των αρωματικών κεριών, room sprays και αιθέριων ελαίων:
• Ανάψτε αρωματικά κεριά, μπορείτε να κάνετε διάφορους συνδυασμούς αρωμάτων ή να παραμείνετε σε μια μόνο μυρωδιά.
• Για να ενισχύσετε και να διατηρήσετε το άρωμα στον χώρο σας, ψεκάστε room sprayστον αέρα, στους καναπέδες (προσοχή όχι σε δερμάτινους), στις κουρτίνες, στις μαξιλάρες.
• Τα αρωματικά sticks σε βάζο με room spray είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος για να αρωματίσετε τον προσωπικό σας χώρο, αφού το άρωμα τους διαχέεται συνέχεια στην ατμόσφαιρα.
• Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα αρωματικά φακελάκια ή πουγκιά από bamboo που περιέχουν στο εσωτερικό τους αρωματικούς κρυστάλλους ή αποξηραμένα αρωματικά φύλλα. Εκτός από το υπέροχο τους άρωμα – είναι και πολύ ωραία διακοσμητικά αντικείμενα για το γραφείο ή το σπίτι.
• Τέλος, τα υπέροχα αιθέρια έλαια, που είναι πανεύκολα στη χρήση. Ρίξτε λίγες σταγόνες στον ειδικό κρίκο, τοποθετήστε τον πάνω στο λαμπατέρ και αφεθείτε στο υπέροχο άρωμα που διαχέεται στον χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου